Grąžinimas
Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės maisto prekė, pirkėjas savo pasirinkimu turi teisę:
- reikalauti, kad prekė būtų pakeista į tokią pat tinkamos kokybės prekę;
- atitinkamai sumažinti kainą;
- grąžinti prekę pardavėjui ir reikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
Netinkamos kokybės maisto prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą ir prekę. Prašyme nurodoma prekės trūkumai. Prie prašymo pridedama prekės pirkimą - pardavimą iš pardavėjo patvirtinantis dokumentas.
Jeigu pirkėjas nepateikia prekės pirkimą - pardavimą patvirtinantį dokumentą, prekė keičiama tik pardavėjui sutikus.
Kilus nesutarimui tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl maisto prekės kokybės, pardavėjas, gavęs pirkėjo raštišką prašymą, privalo ne vėliau kaip per 3 dienas raštu kreiptis į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą, o tyrimo rezultatus, kai tik juos raštu pateikia Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba, pranešti vartotojui.
Išlaidos, susijusios su maisto prekių kokybės tyrimais, apmokamos teisės aktų nustatyta tvarka.
Susisiekime
Sekite mus






+370 602 98 123
info@crepur.lt
Tilžės g. 60, LT 78157, Šiauliai
Individuali veikla Pažymėjimo Nr. 1340063
Maisto tvarkymo subjekto registracijos Nr. 290003990
© 2024 | Visos teisės saugomos cerpur.lt